Tartalomjegyzék
- A Termék kiválasztása
- Kosárba helyezés
- A Kosár megtekintése
- Kupon alkalmazása
- Szállítási mód kiválasztása
- Bejelentkezés
- Fiók létrehozása (regisztráció)
- Számlázási adatok megadása nem regisztrált vásárlónak
- Számlázási adatok megadása regisztrált vásárlónak
- Szállítási adatok megadása
- A rendelés tartalma
- Szállítás módjának módosítása
- Pick Pack Pont kiválasztása
- Szállítással kapcsolatos értesítések
- Megjegyzés megadása
- Fizetési módok kiválasztása
- Rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
- Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
A Termék kiválasztása
Neked, mint vásárlónak lehetőséged van választani, illetve rendelni a DOGBISTRO webáruház termékei közül a TERMÉKEINK oldalon vagy a webáruházban szereplő termékkategóriákra kattintva. Itt választhatod ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termék(ek)et. Az egyes termék(ek)re kattintva találod a termék fotóját, árát, továbbá megtekintheted annak részletes termékismertetőjét, használati és karbantartási útmutatóját. Vásárlás esetén a webáruházban feltüntetett árat kell megfizetned.
A termékeket valós fényképpel jelöltük, a fotók az eladásra kínált termékekről készültek. A fényképeken látható esetleges kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a termék(ek)nek, kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.
Kosárba helyezés
Te, mint vásárló a kiválasztott termékre kattintva vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt termék(ek)et – bizonyos termékek estében a vágyott szín kiválasztása után – a „KOSÁRBA RAKOM” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted. A tetszőleges mennyiség kiválasztása után a termék a kosárba kerül anélkül, hogy ezzel Neked vásárlási- vagy fizetési kötelezettséged keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
Amennyiben a kiválasztott terméket a kosárba helyezed, úgy átkerülsz a „KOSARAM” oldalra.
A Kosár megtekintése
A honlap használata során a honlap tetején található „KOSARAM” feliratra vagy a honlap alján található „KOSARAM” feliratra és a mellette elhelyezett kosarat ábrázoló ikon bármelyikére kattintva bármikor megtalálhatod a vásárlás során kosárba helyezett termék(ek)et, valamint a számla részösszegét, amely a termék(ek) árát összegzi. Itt ellenőrizheted a kosár tartalmát, továbbá lehetőséged van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosaradból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni.
A rendszer a „KOSÁR FRISSÍTÉSE” gomb megnyomását követően megjeleníti az általad megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.
Amennyiben a kiválasztott terméket szeretnéd ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretnél a kosárba helyezni, úgy kattints a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra!
Amennyiben kosarad üres, úgy a „VISSZA A WEBÁRUHÁZBA” gombra kattintva a TERMÉKEINK oldalra jutsz, ahol kiválaszthatod a megvásárolni kívánt termék(ek)et.
Javasoljuk, hogy akkor is helyezd a kosárba a terméket, ha még nem vagy biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánod vásárolni, mert ezzel a számodra egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az általad kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudod megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a ”MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gomb vagy az általad választott fizetési módtól függően a „FIZETÉS PAYPAL-LAL” vagy a „FIZETÉS BARION-NAL” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám és szín is megváltoztatható.
A KOSARAM oldalon a Kosár végösszeg résznél kiválaszthatod a szállítási módokat is, amelynek költsége a végösszegbe beleszámít.
Ezen az oldalon van lehetőséged a rendelés helyességének ellenőrzésére is, különös tekintettel a színekre és a mennyiségekre, amelyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. Amennyiben módosítasz a rendeléseden, a rendszer automatikusan újraszámítja a rendelés végösszegét a szállítási költségekkel és a termékek árából érvényesített esetleges kedvezményekkel együtt.
Kupon alkalmazása
Webáruházunkban lehetőség van a termékek árából kedvezményt igénybe venni. Amennyiben kedvezményes vásárlásra jogosító kuponnal rendelkezel, itt a „KOSARAM” oldalon adhatod meg a kuponkódot, majd a „KUPON ALKALMAZÁSA” gombra kattintva érvényesítheted is, így a kedvezmény a megvásárolni kívánt termék(ek) árából azonnal jóváírásra kerül.
Egy vásárlás alkalmával egyszerre egy kedvezménykupon érvényesíthető. Ha több kuponnal is rendelkezel és alkalmazni szeretnéd, a rendszer automatikusan az utolsónak megadott kupon kedvezményét írja jóvá.
Amennyiben a KOSARAM oldalon elmulasztod a kupon alkalmazását és továbblépsz a PÉNZTÁR oldalra, ott is lehetőséged van a kedvezményre jogosító kuponkód megadására és alkalmazására, a kedvezmény azonnali érvényesítésére a megvásárolni kívánt termék(ek) árából.
Amennyiben szerződött Partnereinknél történő személyes átvételre jogosító kuponnal rendelkezel, kérjük, hogy a „KOSARAM” oldalon add meg a kuponkódot, majd a „KUPON ALKALMAZÁSA” gombra kattintva érvényesítheted is, így lesz lehetőséged a termék(ek) személyes átvételére.
Amennyiben a KOSARAM oldalon elmulasztod a kupon alkalmazását és továbblépsz a PÉNZTÁR oldalra, ott is van lehetőséged a személyes átvételre jogosító kuponkód megadására és alkalmazására.
Amennyiben nem kívánsz további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb lenyomásával folytathatod a vásárlást.
Szállítási mód kiválasztása
A termék kosárba helyezését követően a KOSARAM oldalon van lehetőség a számodra ideális szállítási mód kiválasztására. Itt láthatod a rendszerünkben jelenleg elérhető szállítási módokat és azok bruttó árait. A szállítási módok közül az adott szállítási mód előtt található jelölő kör kijelölésével lehet választani.
Válaszd ki a számodra ideális szállítási módot! Kérj Pick Pack Pontra törtnő szállítást vagy GLS futárszolgálattal házhozszállítást.
A szállítás módjának kiválasztásakor a rendszer jelzi a szállítás díját, amelyet köteles vagy megfizetni megrendelés esetén.
25.000 Ft értékű – bankkártyás vagy banki utalással történő – megrendelés esetén megjutalmazunk és ingyenes házhozszállítást adunk ajándékba.
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a termékek személyes átvételére kizárólag szerződött Partnereinknél van lehetőséged, amennyiben webáruházunkban a megrendeléskor rendelkezel a Partner által adott kuponkóddal és a bankkártyával vagy a banki utalással történő fizetési módot választottad.
Partnereinket az alábbi linken tekintheted meg: https://www.dogbistro.hu/partnereink/
A számodra megfelelő szállítási mód kiválasztása után a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb megnyomásával a rendszer átlép a „PÉNZTÁR” oldalra.
Bejelentkezés
„TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb lenyomását követően átkerülsz a „PÉNZTÁR” oldalra. Itt megjelenik a „Bejelentkezés” menüpont. Amennyiben Te már regisztrált vásárló vagy, akkor itt a felhasználóneved vagy e-mail címed és jelszavad megadásával bejelentkezhetsz a fiókodba, így gyorsabban tudsz vásárolni.
Amennyiben már regisztráltál, úgy többféleképpen is lehetőséged van a fiókodba történő bejelentkezésre: a honlap tetején a felső menüsorban található „BELÉPÉS REGISZTRÁCIÓ” felirattal ellátott ikonra kattintva, illetve a honlap alján található „BELÉPÉS” feliratra és a mellette elhelyezett tappancsot ábrázoló ikon bármelyikére kattintva.
A bejelentkezést követően megjelenik az „SZÁMLÁZÁSI ADATOK” menü, ahol a különböző szövegdobozokban a rendszer automatikusan megjeleníti a regisztráció alkalmával megadott személyes adataidat, így a vezetékneved, keresztneved, – ha céges vásárlóként regisztráltál, akkor a vállalkozás nevét és adószámát is – e-mail címed, telefonszámod és címadataidat – az irányítószámot, a település nevét, valamint az utca megnevezését és a házszámot (emelet, ajtó) – is.
Fiók létrehozása (regisztráció)
Amennyiben Te még nem vagy regisztrált vásárlónk, a vásárlási folyamat során, ha gondolod, akkor a számlázási adataid megadása után lehetőséged van a PÉNZTÁR oldalon fiókot létrehoznod.
Ebben az esetben kérjük a „FIÓK LÉTREHOZÁSA?” felirat mögötti jelölőnégyzetet pipáld ki, és add meg a regisztráció véglegesítéséhez szükséges hiányzó adatokat.
A regisztráció során megadott adatokat a honlap tetején található „FIÓKOM” feliratra kattintva a „FIÓKADATOK” menüpontban bármikor módosíthatod.
Amennyiben új vásárló vagy és szeretnél saját fiókot létrehozni, úgy nem csak a PÉNZTÁR oldalon, van lehetőséged webáruházunkban regisztrálni: a honlap tetején a felső menüsorban található „BELÉPÉS REGISZTRÁCIÓ” felirattal ellátott tappancsos ikonra kattintva, illetve a honlap alján található „REGISZTRÁCIÓ” feliratra és a mellette elhelyezett emberalakot ábrázoló ikon bármelyikére kattintva.
A regisztrációhoz szükség van az e-mail címedre és egy jelszóra, amelyek megadása után a „FIÓKADATOK” menüpontba jutsz, ahol rögzítheted adataidat.
Regisztrált vásárlóként számos előnyt élvezhetsz vásárlásaid során, így például nyomon követheted rendeléseidet, feliratkozhatsz hírlevelünkre, így első kézből értesülhetsz exkluzív ajánlatainkról, új termékeinkről és arról, hogy hol találkozhatsz velünk. Továbbá regisztrált vásárlóként megadhatod számlázási- és szállítási címed, amelyeket bármikor módosíthatsz. Itt van lehetőséged e-mail címed és jelszavad megváltoztatására is, valamint a nagyobb vásárlói élmény érdekében itt kérjük el Kedvencednek/Kedvenceidnek adatait is, akiknek vásárolni szeretnél.
Számlázási adatok megadása nem regisztrált vásárlónak
Webáruházunkban lehetőség van nem regisztrált vásárlóként is vásárolni, így ha még nem rendelkezel fiókkal, a PÉNZTÁR oldalon kell megadnod a vásárláshoz szükséges adataidat, így a vezetékneved, keresztneved, – ha céges vásárlóként regisztráltál, akkor a vállalkozás nevét és adószámát is – e-mail címed, telefonszámod és címadataidat – az irányítószámot, a település nevét, valamint az utca megnevezését és a házszámot (emelet, ajtó) – is.
Számlázási adatok megadása regisztrált vásárlónak
Amennyiben Te már regisztrált vásárlónk vagy és a vásárlás megkezdése előtt bejelentkeztél, úgy nem szükséges megadnod a „SZÁMLÁZÁSI ADATOK”-at, hiszen a korábban megadott számlázási adatokat a rendszer automatikusan kitölti.
Ha regisztrált vásárló vagy és a vásárlás megkezdése előtt elmulasztottad a bejelentkezést, akkor a PÉNZTÁR oldalon a „HA REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓ VAGY, KATTINTS IDE A BEJELENTKEZÉSHEZ” szövegre kattintva a felugró ablakban megadhatod felhasználóneved vagy e-mail címed és bejelentkezve folytathatod a vásárlást.
Szállítási adatok megadása
Amennyiben a vásárláskor a KOSÁR oldalon a szállítási módok közül a GLS futárszolgálattal történő házhozszállítást választottad, úgy szükség van a szállítási címadatok megadására. A rendszer alap esetben a „SZÁMLÁZÁSI ADATOK” részben megadott szállítási címedre rögzíti a rendelést. Abban az esetben, ha nem a „SZÁMLÁZÁSI ADATOK”-ban szereplő címedre kéred a házhozszállítást, kérjük a „SZÁLLÍTÁS MÁSIK CÍMRE?” szöveg mögött szereplő jelölőnégyzetbe helyezz egy pipát és add meg azon címadatokat, ahová a megrendelni kívánt termék(ek) szállítását kéred.
Ha a számlázási címtől eltérő szállítási címet adtál meg a regisztráció alkalmával, úgy a szövegdobozban a rendszer azt automatikusan megjeleníti, de csak abban az esetben, ha kipipálod a „SZÁLLÍTÁS MÁSIK CÍMRE?” felirat mögött a jelölőnégyzetet.
A rendelés tartalma
A PÉNZTÁR oldalon a számlázási és a szállítási címadatok után – a Te vásárlási folyamatod megkönnyítése érdekében – elhelyeztünk egy „A RENDELÉS TARTALMA” elnevezésű összefoglaló táblázatot, ahol megtalálod a megrendeléseddel kapcsolatos részleteket: termék neve, mennyisége, színe, összege, részösszeg, választott szállítás módja és annak költsége, valamint a fizetendő végösszeget.
Szállítás módjának módosítása
Amennyiben a PÉNZTÁR oldalon úgy döntesz, hogy mégis másik szállítási módot kívánsz választani, azt még a fizetés előtt megteheted. Ekkor csak annyit kell tenned, hogy a „A RENDELÉS TARTALMA” elnevezésű összefoglaló táblázatban szereplő szállítási módok közül kiválasztod a számodra megfelelőt. Ezt úgy teheted meg, hogy a szállítási mód előtt található jelölő kört áthelyezed az „új” szállítási mód elé. A rendszer ekkor újraszámolja a fizetendő végösszeget az újonnan választott szállítási mód költségével.
Pick Pack Pont kiválasztása
Amennyiben a szállítási módok közül a Pick Pack Pontra történő szállítást választottad, úgy a PÉNZTÁR oldalon van lehetőséged a számodra ideális átvevőhely kiválasztására. A térképes Pick Pack Pont keresőben válaszd ki a megyét és a települést, ha budapesti lakos vagy, akkor Budapestet és a kívánt kerületet jelöld meg. Ezt követően a térképes keresőn az ikonokra kattintva vagy a bal oldali oszlopban az átvevőhely megnevezésénél szereplő „+ KIVÁLASZTOM” jelre kattintva jelölheted ki az átvevőhelyet. A sikeres kijelöléskor egy felugró ablak jelzi Neked, hogy a Pick Pack Pont kiválasztásra került.
Amennyiben Te mégis másik átvevőpontot kívánsz választani, zárd be a sikeres kijelölést jelző felugró ablakot és válassz másik Pick Pack Pontot.
A végleges Pick Pack Pont kiválasztása után zárd be a sikeres választást jelző felugró ablakot, görgess le és folytasd a vásárlásod véglegesítését.
Szállítással kapcsolatos értesítések
Bármelyik szállítási módot is választottad, a webáruházunk gondoskodik arról, hogy kényelmesen átvehesd csomagodat, ezért minden megrendeléskor SMS értesítést küldünk.
Pick Pack Pontra történő szállítási mód esetén akkor, amikor az általad választott Pick Pack Pont átvételi helyre megérkezik a csomagod.
GLS házhozszállítás esetén arról értesítünk a küldemény feladásának napján, hogy a következő munkanapon a csomagod kézbesítésre kerül, a kiszállítás reggelén pedig arról kapsz SMS értesítést, hogy egy 3 órás időintervallumon belül mikorra várható a futár.
Amennyiben a szerződött Partnerünk által adott partnerkóddal adtad le rendelésed, akkor Partnerünk fog Téged telefonon értesíteni, amikor átveheted a csomagod.
Megjegyzés megadása
A szállítási mód véglegesítését követően lehetőséged van a megrendeléssel vagy a szállítással kapcsolatban megjegyzést írni.
Fizetési módok kiválasztása
A „FIZETÉSI MÓDOK” menüpontban találhatod a webáruházunkban jelenleg elérhető fizetési módokat. A szállítási módok kiválasztásánál a fizetési módok is szerepelnek, hiszen befolyásolják a felmerülő költségeket. A kiválasztott szállítási móddal együtt járó fizetési módok közül választhatsz a PÉNZTÁR oldalon az adott fizetési mód előtt található jelölő kör kijelölésével.
Utánvétes fizetési mód esetén a rendszer jelzi az utánvét díját még a szállítási módok kiválasztásánál. Az utánvéttel történő vásárlás díját köteles vagy megfizetni megrendelés esetén.
Webáruházunkban az alábbi fizetési módok érhetők el:
- fizetés bankkártyával PayPal-on vagy Barion-on keresztül rendeléskor
- fizetés banki utalással rendeléskor
- fizetés utánvéttel a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával a választott Pick Pack Ponttól függően
- fizetés utánvéttel a csomag kézhezvételekor készpénzben vagy bankkártyával a GLS futárnak
Rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben meggyőződtél arról, hogy a rendelésed tartalma megfelel az általad megrendelni kívánt termékeknek és szállítási/fizetési módnak, valamint az adataid helyesen szerepelnek, úgy a bankkártyás és utánvételes fizetési mód választása esetén a ”MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintva zárhatod le megrendelésed. Abban az esetben, ha bankkártyás fizetési módot választottál, akkor az általad választott fizetési módtól függően a „FIZETÉS PAYPAL-LAL” vagy a „FIZETÉS BARION-NAL” gomb megnyomásával véglegesítheted a rendelésed úgy, hogy közben az adott fizetési módhoz tartozó biztonságos bankkártyás fizetési felületre vezet át Téged a rendszer, ahol azonnali teljesítéssel, a megrendelés összegének kifizetését intézheted.
A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Te minősülsz ajánlattevőnek, és a szerződés az általad a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.
A ”MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” vagy a „FIZETÉS PAYPAL-LAL” vagy a „FIZETÉS BARION-NAL” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszed, hogy ajánlatodat megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozatod – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Téged az ajánlatod 48 órás időtartamban köt. Amennyiben az ajánlatodat a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, mentesülsz az ajánlati kötöttséged alól.
Neked bármilyen időpontban lehetőséged van a megrendelésed leadására. Az Eladó legkésőbb a Te ajánlatod elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az ajánlatod. A szerződés az általad tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.