A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, amely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt. Ahogy a DOBISTRO is.
A modern informatikai megoldásoknak köszönhetően a GLS-sel való együttműködés egyszerű, biztonságos és kényelmes. Csomagodat gyorsan és megbízhatóan kézbesíti, pontosan úgy, ahogy Te is meg szeretnéd kapni.
A GLS úgy építette fel rendszerét, beleértve a depókat és hálózati struktúrát, az informatikai rendszereket, a folyamatok nyomon követését és ellenőrzését, hogy a megbízható csomagfeladást biztosítsa.
Melyek a GLS szolgáltatásának fő előnyei számodra?
- A feladást követő munkanapon kézbesítik a csomagodat
- Kényelmesen, otthonodban veheted át a megrendelt termékeket
- A szállítás előtti napon értesítést kapsz a csomagról és a kiszállítás reggelén tájékoztatunk a kézbesítés várható 3 órás időintervallumáról
- Folyamatosan nyomon követheted a csomagodat akár a GLS honlapján itt, akár a GLS Mobile App alkalmazás segítségével, hiszen az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: csak add meg a csomagszámot
Az alkalmazás iPhone, Androidos és Windows telefonokra is elérhető, mindhárom áruházból ingyenesen letölthető itt:
Apple App Store
Google Play Store
Windows Store
Hogyan veheted igénybe a szolgáltatást?
Rendeld meg a DOGBISTRO webáruházban online a terméket és válassz GLS házhozszállítást!
Mikor kapod meg a csomagot?
A DOGBISTRO webáruházban leadott megrendelést feldolgozzuk, elkészítjük a csomagot, amelyet átadunk a megrendeléskor megadott az elérhetőségeiddel GLS-nek, aki Magyarországon minden városban és településen a csomagokat a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (08.00-17.00) kézbesíti.
Mivel a prémium termékekhez a legjobb szolgáltatás jár,
így annak érdekében, hogy kényelmesen átvehesd a csomagot, két premium szolgáltatást is megrendelünk Neked:
1. SMSService – SMS szerviz
Kapsz egy SMS értesítőt, amelyben a csomag feladásának napján tájékoztatunk arról, hogy a következő munkanapon a csomagod kézbesítésre kerül. Az üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát és az esetleges utánvét összegét. Az SMS végén találod majd a címzetteknek fenntartott GLS Hungary ügyfélszolgálat telefonszámát, ha bármilyen gondod adódna.
2. PreadviceService – Előértesítés
A GLS Hungary a kézbesítés napján a reggeli órákban SMS-ben tájékoztat a csomag várható érkezéséről. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy három órás intervallumban (pl.: 8.00-11.00 óra) és a GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat, valamint a futár telefonszámát, így közvetlenül is egyeztethetsz a kiszállítással kapcsolatban.
Tudnivalók a csomagátvételről
Ideális esetben a csomagot személyesen Neked kézbesítik. Aláírásoddal igazolod az átvételt és megkapod a csomagot. Esetleg a Te nevedben az egyik családtag veszi át a küldeményt.
Ha senki sincs otthon a GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra is kézbesíteni.
Amikor a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
Hogyan fizethetsz?
A megrendelt csomagot több módon is kifizetheted. Ha a megrendeléskor fizettél előre utalással vagy bankkártyával, a csomag átvételekor nincs fizetni valód.
Ha utánvétes fizetést választottál a megrendelt termékek és a szállítás árát a csomag átvételekor a futárnak kell fizetned készpénzben forintban vagy bankkártyás fizetéssel.
Probléma esetén kihez fordulhatsz?
Ha olyan információra van szükséged, ami nem elérhető a honlapon, a GLS ügyfélszolgálata a rendelkezésedre áll.
Általános kérdésben vagy egy konkrét üggyel kapcsolatban telefonos elérhetőségen vagy e-mailen is kapcsolatot tudsz teremteni a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálattal munkanapokon 7.00-20.00 óráig:
Telefonszám: +36 1 802 0265
Mobil: +36 20 890 0660
E-mail: info@gls-hungary.com
A GLS-nél a kár és elvesztési arány rendkívül alacsony, mert a GLS nagy hangsúlyt fektet a biztonságra.
Ha ennek ellenére nem vagy elégedett a szolgáltatással, kérjük, tájékoztass bennünket is a dogbistro@dogbistro.hu címen erről, mert mi is azon dolgozunk, hogy Te a legjobbat kapd.
További információ
Azért választottuk, mert a GLS
- Fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást – ThinkSocial: A ma és a holnap embereiért
- Elkötelezte magát a környezetvédelem, az erőforrások felelős gazdálkodása és a károsanyag-kibocsátás csökkentése mellett – ThinkGreen: Tettekkel a környezetért
- Rugalmas, mindig megtalálja a megfelelő megoldást. – Szakértelem és tanácsadás Európa-szerte
- Folyamatosan fejleszti szolgáltatásai színvonalát, egyéni igényekre szabott szolgáltatásokat alakít ki